Kassa succesvol van start in het nieuwe jaar

De eerste reguliere aflevering van Kassa is succesvol van start gegaan. Het consumentenprogramma van BNNVARA wist zaterdagavond zeker 1.354.000 mensen te bereiken. Zo besteedde Kassa onder ander aandacht aan de vakantiebeurs. Veel maatschappijen blijken de reizigers verkeerd in te lichten over de mogelijke gevaren van hun vakantiebestemming.

Ook Amber ging weer op pad met de Belbus. Zo hielp zij een klant die van T-Mobile overstapte naar Simpel. Helaas was het allesbehalve simpel voor de klant. De hoogste tijd voor Amber om eens een bezoek te brengen aan Simpel. Na het bezoek van Amber bleek het probleem ineens ‘simpel’ te zijn opgelost. Vorige week wist Kassa ook al 1.253.000 kijkers te bereiken. Toen was er een speciale aflevering van de Belbus te zien. Hierin kwamen toen allemaal ‘hoogtepunten’ uit 2017 aanbod. 

Dat Kassa de vooravond op haar naam zet, is niet echt nieuw meer. De concurrentie hebben weer het nakijken. Maar toch wist RTL 4 in de vooravond zeker 739.000 kijkers te bereiken met Eigen huis en tuin. Daarna keken er ook nog eens 793.000 mensen naar de weekendeditie van RTL Boulevard. SBS6 deed het nog iets slechter. De 20… wist in totaal 440.000 mensen te bereiken. Daarna liet Wietze de Jager nog eens 615.000 mensen te laten lachen om zijn home video’s.

Dit alles blijkt uit de kijkcijfers die Stichting Kijkonderzoek dagelijks op haar website publiceert. 

Kassa is iedere zaterdagavond rond 19.05 uur te zien bij BNNVARA op NPO 1.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *