Meeste kijkers voor Cupida’s op tweede 3LAB-avond

Meeste kijkers voor Cupida’s op tweede 3LAB-avond

Geschreven door Daniël Schalk Laatste update:

Het BNN-programma Cupida’s trok dinsdagavond de meeste kijkers van alle 3LAB-programma’s die dinsdag werden uitgetest. Naar het programma in 3LAB, de experimentele televisieweek van jongerenzender NPO 3, keken 122.000 mensen (2,4 procent marktaandeel).

In Cupida’s bundelen BNN-presentatrices Geraldine, Gwen, Linda en Emma hun krachten om liefdeswensen uit te laten komen. De babes van de jongerenomroep staan klaar om te helpen bij grappige speeddates, ongemakkelijke liefdesverklaringen en verrassende love matches.

De tweede 3LAB-avond begon ook dinsdag met de black comedy Infantilio. Elke avond in de 3LAB-week wordt geopend door de serie van de VPRO, waarin absurditeiten van het volwassen worden leven nagespeeld door kinderen. Dinsdag keken er 50.000 mensen (1,1 procent marktaandeel).

Na Infantilio werd het datingprogramma Boy Next Door uitgetest. Naar het programma keken 82.000 mensen (1,7 procent marktaandeel). In het programma wordt een vrouw gevolgd die exact 24 uur de tijd krijgt om haar droomman te vinden. Er zijn drie kamers en bij elke kamer hoort een man.

Om 23:00 uur, na Cupda’s, werd door AVROTROS YouTube naar televisie gehaald met een programma met de YouTubers van Gierige Gasten. Het programma, waarin Martijn en Niels onderzoeken hoe ze rijk kunnen worden, trok 108.000 kijkers (2,7 procent marktaandeel).

Daarna had 3LAB nog twee programma’s klaar staan, alleen die werden minder goed bekeken. Om 23:30 uur keken er 65.000 mensen (2,0 procent marktaandeel) naar de tweede aflevering van Puberdagboek en daarna keken er 34.000 mensen (1,5 procent marktaandeel) naar de korte film Parnassus.

Vanavond is de derde 3LAB-avond, waarop er weer veel nieuwe tv-programma’s voorbijkomen. Wat je woensdagavond kan zien, lees je woensdagochtend om 11:00 uur op Showbizznetwork.nl!

Bekijk de programma’s uit 3LAB op TVblik.nl/3lab