Unieke continu actuele outdoor campagne Sky Radio

Unieke continu actuele outdoor campagne Sky Radio

Geschreven door Pieter Jongsma

Sky Radio start a.s. zondag 15 september met een unieke outdoor campagne. In samenwerking met de grootste Nederlandse exploitant van reclamemasten Interbest start Sky met het inzetten van digitale megamasten, die middels een digitale 'now playing' tekst en een artiestenfoto aangeeft welke hit er op datzelfde moment op Sky Radio te horen is.

Sky Radio is hiermee het eerste radiostation dat deze real-time techniek op megamasten toepast. Tienduizenden automobilisten kunnen de komende twee weken live zien welke hit op dat moment op hét nummer 1 non-stop muziekstation van Nederland te horen is.

Dennis Kuzee, Marketing Manager Sky Radio: "Een idee dat eigenlijk voor de hand liggend is, maar in ieder geval in Nederland nog nooit was uitgevoerd. Fantastisch om deze primeur nu met Sky bij Interbest tot uitvoer te kunnen brengen en de automobilist precies te kunnen vertellen welke hits we draaien. Dichter op het gebruiksmoment kunnen we haast niet zitten".

Ernst Jan Mol, Sales Director Interbest: "Wat Sky Radio de komende twee weken met de digitale billboards doet is uniek. Er wordt optimaal gebruik gemaakt van de mogelijkheden. Dit is precies waarom wij samen met onze adverteerders creatieve en effectieve campagnes bedenken. Ik ben heel blij dat Sky Radio dit idee tot uitvoering brengt en wens ze een hele succesvolle campagne toe!"

De digitale megamasten zijn onderdeel van een landelijke campagne van Sky Radio waarbij ook online, tv en abri’s worden ingezet. De digitale megamasten staan langs de drukke verkeersaders A13 bij Delft, de A12 bij Utrecht en de A4 bij Schiphol.