Dennis Schouten scoort met eigen realityserie

Powned-verslaggever Dennis Schouten heeft met zijn eigen betaalde realityserie boven verwachting gescoord. De verslaggever reisde de afgelopen weken af naar Albufeira om daar een programma te maken voor het YouTube-kanaal van Powned. De serie doet het enorm goed, de serie weet iedere aflevering een groot aantal kijkers te trekken, zo trok de eerste aflevering bijna 400.000 kijkers.

Dennis vertrok voor een week naar het Portugese Albuisa waar hij een week lang medewerkers en bezoekers volgde van de feesttent Albusissa. “Ik heb het mijzelf niet makkelijk gemaakt, want ik was daar alleen met een cameraman. Voor een redactie of regisseur was geen budget”, laat hij weten.

Schouten kijkt met tevredenheid terug op de serie. “Alleen bij de omroep waren ze bij het zien van de eerste aflevering wat kritisch. Ik moest wat dingetjes veranderen”, zegt Schouten tegen het AD.

Als het aan de verslaggever ligt gaat hij vaker series maken voor Powned. “Ik blijf gewoon items voor PowNed maken, dat vind ik nog altijd erg leuk, maar dit vind ik wel het leukste om te doen. De volgende keer doe ik wel wat dingen anders, want ik heb het mijzelf dit keer zeker niet makkelijk gemaakt.”

Foto: Screenshot serie Dennis in Albufissa

Geef een reactie