Heel Holland Bakt wint Digital Impact Award

Heel Holland Bakt heeft de Digital Impact Award gewonnen. Dat werd woensdagavond bekend gemaakt tijdens de Rode loper show voorafgaand het Gouden Televizier-Ring Gala in AFAS Live in Amsterdam.

Het programma nam het op tegen Expeditie Robinson en Boer Zoekt Vrouw. Vorig jaar won Wie is de Mol? de prijs, het programma nam het toen op tegen Expeditie Robinson en Zondag met Lubach.
In Heel Holland Bakt draait het allemaal om tien thuisbakkers. Zij moeten iedere week drie bepaalde gerechten maken. Aan de hand van een thema moeten de thuisbakkers als beste uit de bus zien te komen. Na iedere aflevering valt er één van de tien thuisbakkers af. In december gaat de zoektocht weer van start. Dan zal er opnieuw gezocht worden naar een nieuwe thuisbakker.

In het afgelopen seizoen was er kritiek op één van de thuisbakkers. Maroeska zou meer zijn dan zomaar een ‘thuisbakker’. Zo heeft ze een eigen boek geschreven en zou zijn Janny van der Heijden kennen. Zij eindige wel bij de laatste drie. De winst was er voor Anna, die als beste wist te bakken.

Naast Heel Holland Bakt was er nog een soort terugblik. In Smaakt Naar Meer nam presentator André van Duin de aflevering van Heel Holland Bakt door. Helaas was het teveel amusement en dus moest het van de buis. Omroep MAX kwam op het nieuwe programma idee; Doorbakken. Speciaal voor deze gelegenheid is Irene Moors gevraagd als presentatrice.

Foto: Omroep MAX

Geef een reactie