Linda de Mol scoort ook op SBS6 met Miljoenenjacht

Linda de Mol weet ook op SBS6 met Miljoenenjacht te scoren. Het programma dat onlangs verhuisde van RTL4 naar SBS6, ging zondag met 1,5 miljoen kijkers van start op de zender van John de Mol.

Linda de Mol wist rond 20.00 uur 24 procent marktaandeel te scoren op SBS6. Zo blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Wendy van Dijk maakte meteen na Linda haar opwachting met Flirty Dancing, dat programma moest het doen met 689.000 kijkers en wist 14 procent marktaandeel te scoren.


De kijkers hadden zondag veel te kiezen, zo was op RTL4 Expeditie Robinson te zien dat aan kop ging met bijna 1,6 miljoen kijkers en 25 procent marktaandeel. Onze Boerderij op NPO 1 trok 1,5 miljoen kijkers met 23 procent marktaandeel naar de Publieke Omroep.

The Dream met Nick & Simon scoorde 950.000 kijkers, Familie Kruys scoorde 833.000 kijkers. De winnaar op de zondag was het NOS Journaal van 20.00 uur, dat wist 1.7 miljoen kijkers te scoren. Gevolgd door Expeditie Robinson (1.5 miljoen) en Onze Boerderij (1.4 miljoen).

Foto: RTL / Roy Beusker

Geef een reactie