The Roast of Johnny de Mol verbreekt records

The roast of Johnny de Mol heeft dinsdag verschillende record gebroken. In totaal bereikten de Roast uitzendingen op dinsdag meer dan 1,2 miljoen kijkers.

De première-uitzending had gemiddeld 514.000 kijkers en behaalde daarmee de 19e plek in de dag top 25 van de best bekeken programma’s.

Dit leverde Comedy Central in de leeftijdscategorie 20-49 met 8,3%, het hoogste marktaandeel ooit op. De live nabeschouwing MolTalk, met onder andere Tooske Ragas, Danny Froger en Dennis Weening, trok gemiddeld nog eens 322.000 kijkers.

De Roast is daarmee sinds de uitzending nummer 1 trending op Twitter en trending op YouTube met The Roast video van Peter Pannekoek. De Roast was met meer dan 40 miljoen impressies sinds de aankondiging een groot succes op social en online media.

Judith Peters, VP en Channel Head Comedy & Entertainment Viacom Benelux: ‘Drie keer op rij zo’n succesvolle Nederlandse Roast! Dat mag je zeker een december traditie noemen. We hebben onszelf wéér overtroffen. Ik verheug me nu al op de volgende editie. De zoektocht naar een nieuw ‘slachtoffer’ dat aan het spit durft te gaan is begonnen.’

Geef een reactie