Nina Nomden nieuwe Chief Marketing Officer van SBS Broadcasting
Geschreven door Pieter JongsmaSBS heeft Nina Nomden (41) benoemd tot Chief Marketing Officer. In haar nieuwe functie gaat Nomden deel uitmaken van de directie van SBS en is zij verantwoordelijk voor de marketing en communicatie van de tv-zenders SBS6, Veronica en Net5 alsmede het digitale platform KIJK. Nina Nomden is nu nog actief als Director Communications voor SBS Broadcasting en start per direct met haar nieuwe functie bij SBS.
Hans Edin, CEO SBS: “Ik ben erg verheugd dat Nina Nomden de directie van SBS komt versterken. Met haar enthousiasme kunnen we onze doelstellingen op het gebied van marketing en communicatie de komende jaren realiseren.”
Nina Nomden: “De afgelopen jaren heb ik al met heel veel plezier gewerkt voor SBS; een bedrijf met prachtige zenders en zeer professionele mensen. Ik zie er dan ook ontzettend naar uit om samen met mijn teams verder te bouwen aan het versterken van de merken van SBS. Op deze manier willen we ons publiek nog beter bereiken en aan ons binden”.
Over Nina Nomden
Nina Nomden begon haar loopbaan in 1993 bij John de Mol Producties. Zij is een gedreven allround marketing- en communicatiespecialist met ruim zeventien jaar leidinggevende ervaring, opgedaan in diverse strategische functies bij verschillende bedrijven zowel binnen als buiten de media. Zo was zij o.a. hoofd marketing & communicatie bij de AVRO en de Wereldomroep. Nina heeft een passie voor corporate en personal branding en het bouwen van merken zit in haar genen verweven.
Over SBS
SBS Broadcasting B.V. (SBS) is een full media bedrijf met tv-zenders Net5, SBS 6 en Veronica en VOD-platform KIJK. Daarnaast maakt Veronica Uitgeverij onderdeel uit van SBS, dit is de uitgever van Veronica Magazine en Totaal TV. Verder heeft SBS een eigen productiemaatschappij, SBS Productions B.V. SBS is voor 67% onderdeel van Sanoma Media en voor 33% van Talpa.