K3 bereikt miljoen views voor 10.000 luchtballonnen
Geschreven door Sebastiaan Boers Laatste update:De nieuwe K3, Klaasje, Marthe en Hanne lanceerden afgelopen vrijdag hun allereerste single. De bijbehorende videoclip van 10.000 luchtballonnen werd ook meteen online gezet. Na twee dagen online is de videoclip al door zeker 1.226.159 mensen bekeken. Daarmee hebben de meiden van K3 hun eerste mijlpaal bereikt.
Ook hebben al bijna 1600 mensen een reactie achtergelaten. De nieuwe videoclip wordt goed ontvangen door de fans van deze populaire meidengroep. De single 10.000 luchtballonnen gaat zo goed dat ze zelfs op nummer één staan in België. Daar hebben de meiden van K3 Adele van de hoogste positie verstoten.
Deze single is de eerste single van het aanstaande nieuwe album, die dezelfde titel zal dragen. De vraag naar dit nieuwe album is bijzonder groot. Zo groot dat Studio 100 de vraag nauwelijks aan kan, terwijl het album nog moet verschijnen.
Daarmee blijkt de zoektocht naar de nieuwe K3 een groter succes dan tot nu is gebleken. SBS6 had de eer om de zoektocht uit te zenden. De wereld van Klaasje, Marthe en Hanne is nu compleet veranderd. Zij moeten de naam K3 hoog zien te houden. Met de ruim 1 miljoen views lijkt de eerste stap hierin officieel te zijn gezet.
Op 18 december zal het eerste album van de nieuwe K3 verschijnen. Dit album al bestaan uit twee cd's. De eerste cd bevat allemaal nieuwe K3 liedjes, waaronder de single 10.000 luchtballonnen. Daarnaast staan ook de nummers Kus van de juf en Als het binnen regent op dit album. Deze nummers werden ook live gezongen in de finale van K3 Zoekt K3.
De tweede cd bestaat uit oude K3 liedjes, opnieuw gezongen door Klaasje, Marthe en Hanne. Zo staan daar de K3 hits Toveren, Handjes Draaien en Kuma hé. Naast deze nummers staan er nog veel meer K3 hits op. In totaal telt de tweede cd maar liefst twaalf nummers. De eerste cd bevat in totaal ook twaalf nieuwe nummers. In totaal bestaat 10.000 luchtballonnen uit 24 K3 nummers.
10.000 luchtballonnen van K3 zal op 18 december overal verkrijgbaar zijn.