Nieuwe huisstijl voor Radio 10
Geschreven door Daniël Schalk Laatste update:Talpa Radio zet het brede en herkenbare muziekformat van Radio 10 centraal in een nieuwe merkcampagne van de radiozender. Radio 10 lanceert tegelijkertijd met de campagne een nieuwe huisstijl. Het nieuwe logo schittert in de campagne in de online-, print- en outdoor uitingen.
Sinds de terugkeer op de FM is het bereik van Radio 10 verdubbeld naar ruim 1,4 miljoen luisteraars per week. “Met deze nieuwe merkcampagne en frisse huisstijl zetten we een volgende stap in de strategie om Radio 10 nog verder te laten groeien”, zegt brand director Dennis Kuzee van Radio 10.
Volgens directeur Roland Snoeijer komen ‘feel good, toegankelijkheid, vriendelijkheid én de grootste hits aller tijden’ ook samen in de nieuwe audiovormgeving. “De audiovormgeving heeft een sterke eigen identiteit, de jingles zijn fris en eigentijds en sluiten naadloos aan op de hits uit het brede muziekformat van de zender.”
Foto: Talpa Radio / Radio 10