-
SBS6 met nieuwe talentenjacht House of Talent
SBS6 heeft een vervanger gevonden voor Utopia dat dit jaar aan zijn einde komt. Het nieuwe programma House of Talent neemt de plek over van de realityserie. In het nieuwe programma gaan acht muzikale talenten in een voormalig tv- en radio studio samenwonen en daar keihard aan hun solocarrière...
-
Hitserie De Luizenmoeder krijgt tweede seizoen
Kijkcijferhit De Luizenmoeder krijgt een tweede seizoen. Dat heeft AVROTROS maandagavond bevestigd. "Met deze cijfers op ons rapport, kan een tweede seizoen De Luizenmoeder natuurlijk niet uitblijven", zo laat de omroep weten. De AVROTROS-serie die sinds vier weken te zien is blijft iedere wee...
-
‘Online videodiensten vaker bekeken’
Het aantal mensen dat dagelijks naar een videostreamingdienst kijkt blijft ook in Nederland groeien. Het aantal minuten dat mensen per dag gemiddeld naar videodiensten als Netflix en Videoland kijken blijft verder stijgen. Dat blijkt uit onderzoek van onderzoeksbureau Telecompaper. Videoland d...
-
Paul de Leeuw en Marc-Marie Huijbregts in nieuw programma
Paul de Leeuw en Marc-Marie Huijbregts komen vanaf maart met een nieuw televisieprogramma op de zondagavond. In het programma Als je alles hebt gehad! nemen de twee komieken de week door. Dat heeft BNNVARA maandag laten weten. "Wat viel ze op, waar staan ze graag nog even bij stil en wat will...
-
Kijkcijfers De Luizenmoeder door het dak
De vierde aflevering van de AVROTROS-serie De Luizenmoeder heeft zondagavond bijna 3,5 miljoen getrokken naar NPO3. De belangstelling voor de komische serie rond leerlingen, ouders en personeel van basisschool De Klimop is daarmee naar nieuwe recordhoogte gestegen. Het was ook weer het best bekek...
-
Wie is de mol? blijft twee miljoen kijkers bereiken
Zaterdagavond zaten er weer veel mensen klaar voor Wie is de mol? Het populaire spelprogramma van AVROTROS was alweer toe aan haar vijfde aflevering. Rond 20.30 uur zaten er weer 2.411.000 mensen klaar voor de nieuwste aflevering. Daarmee staat het spelprogramma weer bovenaan in het kijkcijferove...