Miljoen kijkers voor start Married At First Sight
Geschreven door Daniël SchalkHet nieuwe RTL4-programma Married At First Sight is dinsdagavond van start gegaan met 1.017.000 kijkers, goed voor 16,3 procent marktaandeel. In het experiment Married At First Sight wagen acht singles de gedurfde stap om met een wildvreemde in het huwelijksbootje te stappen.
Tot het moment dat de kandidaten van Married At First Sight elkaar bij het altaar treffen, weten de kandidaten die met elkaar trouwen niets van elkaar. Met dit experiment, dat wordt gepresenteerd en geproduceerd door Peter van der Vorst, wordt de maakbaarheid van de liefde getest.
Voor Married At First Sight ging het tweede seizoen van Jo Frost: Nanny On Tour van start met 899.000 kijkers, goed voor 13,6 procent marktaandeel. In Jo Frost: Nanny On Tour staat de internationale opvoed-expert Jo Frost families in Nederland bij met het opvoeden van hun kroost.
NPO 1 trok dinsdagavond 1.600.000 kijkers (24,0 procent marktaandeel) met Opsporing Verzocht en 937.000 kijkers (15,1 procent marktaandeel) met Detectives: Falco. SBS6 trok dinsdag 554.000 kijkers (8,3 procent marktaandeel) en 567.000 kijkers (9,1 procent marktaandeel) met een dubbele NCIS.
Op de late avond won Hart van Nederland van haar concurrentie. Het SBS6-nieuwsprogramma trok 916.000 kijkers (16,1 procent marktaandeel), terwijl RTL Late Night 875.000 kijkers (19,4 procent marktaandeel) trok op RTL4 en Pauw 820.000 kijkers (22,6 procent marktaandeel) trok op NPO 1.
Bekijk Married At First Sight op TVblik.nl/married-at-first-sight