Nieuwe look and feel voor betaalkanaal Film1

Nieuwe look and feel voor betaalkanaal Film1

Geschreven door Daniël Schalk

Film1 lanceert per donderdag 1 september een compleet nieuwe en frisse look and feel. De vijf kanalen van Film1 krijgen een nieuwe look and feel met een modern, fris logo en design. De reclamevrije kanalen, website en app worden allen in een nieuw jasje gestoken.

De filmzenders Film1 Comedy & Kids en Film1 Spotlight worden omgedoopt tot Film1 Family en Film1 Drama. De nieuwe kanaalnamen van de twee Film1-zenders sluiten volgens het betaalde filmkanaal beter aan bij de aangeboden content op de desbetreffende kanalen.

Op het etalagekanaal Film1 Premiere is het nieuwste en beste wat er op filmgebied te krijgen is te zien, met wekelijks de laatste premières. Daarnaast wordt vanaf september het kanaal Film1 MegaWeekends gelanceerd, met iedere vrijdag, zaterdag en zondag grote filmpremières.

[caption id="attachment_36383" align="aligncenter" width="480"] De nieuwe en frisse look and feel van betaalkanaal Film1[/caption]

Sinds augustus 2015 behoort Film1 tot de multinational Sony Pictures Television (SPT) Networks. Sinds de overname is er door alle teams achter de schermen hard gewerkt aan verfrissen en verbeteren van het Film1-merk, wat geresulteerd heeft in het vernieuwde Film1 per 1 september 2016.