Kassa weet weer veel mensen te informeren

Het consumentenprogramma van BNNVARA, Kassa, wist zaterdagavond 1.172.000 mensen te bereiken. Zo besteedde Kassa onder andere aandacht aan PostNL. Het postbedrijf kwam slecht uit een onderzoek van Kassa.

De consument kan de service van de pakketdienst van PostNL niet bepaald waarderen. Ruim 4.000 mensen deden mee aan het onderzoek van Kassa. Hieruit bleek onder meer dat de pakketten niet of op een slechte manier bezorgd worden.

In een verklaring aan tafel bij Brecht van Hulten beloofde PostNL verbetering. Daarnaast kwam ook Tell Sell aan bod. Dit bedrijf, bekend van televisie, deed ook een aantal zaken verkeerd. Een medewerker van het bedrijf erkende de problemen bijna met een glimlach. Ook zij beloofde, net als PostNL, verbetering. Met de huidige kijkcijfers staat Kassa op plek vijf in het kijkcijferoverzicht.

Wat deden de andere zenders in de vooravond? RTL 4 wist weer 513.000 kijkers te bereiken met Eigen huis en tuin. Daarna bereikte de weekendeditie van RTL Boulevard zeker 602.000 kijkers. Hierin was Marieke Elsinga voor het eerst als presentatrice te zien. SBS6 wist met Lekker handig 311.000 kijkers te bereiken. Daarna wisten er ook nog zeker 336.000 mensen Lachen om home video’s te vinden.

Dit alles blijkt uit de kijkcijfers die Stichting Kijkonderzoek dagelijks op haar website publiceert. 

Foto: BNNVARA

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *