Talpa Network stapt in Nederlandse Grand Prix

John de Mol’s mediabedrijf Talpa Network wordt mediapartner van de Nederlandse Grand Prix, dat in 2020 na 35 jaar weer terugkeert. De terugkeer van het Formule 1 spektakel op Circuit Zandvoort werd vanmorgen in Zandvoort aangekondigd door CEO Chase Carey van Formula One Group.

Heineken is de officiële titel partner van de Grand Prix in Zandvoort, dat verder wordt gesponsord door Talpa, PON, Gazelle, Jumbo, CM.com en Volker-Wessels. Hoe de rol van Talpa er precies uit gaat zien is onduidelijk, aangezien de uitzendrechten van de Formule 1 bij Ziggo Sport liggen.

De radiozenders van De Mol hebben in ieder geval de primeur om de eerste kaarten weg te geven. Terwijl de datum van de Nederlandse Grand Prix nog geen eens vast staat, kunnen luisteraars van Radio 538 en Radio Veronica vanaf aanstaande maandag kaarten voor de ‘Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix’ winnen.

Foto: Daniël Schalk / Showbizznetwork

Geef een reactie