VRT lanceert nieuwe huisstijl Eén

VRT steekt de Vlaamse publieke omroep Eén in een nieuw jasje. “In een veranderend medialandschap moet Eén niet enkel vernieuwen op vlak van programma’s, maar is het ook belangrijk dat de huisstijl van het net evolueert.”, laat de VRT weten. 

Vanaf maandag 2 september is de zender te zien in een compleet nieuw jasje. “De nieuwe look van Eén is toepasbaar op alle platformen, zowel op televisie als online.”, laat VRT weten. De sterkte van Eén zijn de programma’s met warme en herkenbare verhalen van hier. Het krachtige nieuwe logo zet deze programma’s extra in de verf en laat de beelden spreken.

Naast een nieuwe vormgeving lanceert de zender ook verschillende nieuwe programma. De grootste zender brengt topfictie, verrassende nieuwe programma’s en straffe terugkomers. Nieuw is Durf te vragen, waarin Siska Schoeters een groep mensen waar we stiekem veel over willen weten, gedurfde vragen onder de neus schuift.

De combinatie van Donderen in Keulen, de nieuwe quiz met Sven de Leijer, en de fictiereeks Grenslanders met Koen De Bouw zorgt voor een niet te missen zondagavond. De weekavonden worden dan weer goed afgesloten door een gloednieuwe talkshow met Danira Boukhriss Terkessidis.

Foto: VRT

Geef een reactie